Presentera mig själv

"Dag 1, presentera mig själv" från detta inlägg.
.
.
Hej.
Mitt fulla namn: Janni Jolanda Heikkinen.
Observera att jo jag heter Janni pårikitgt, och inte
Jannika, Janina eller nåt liknande som de flesta andra heter.
Men förstå mig inte fel, inget illa med det alltså, fina namn :)!
Är 15 år, fyllde i September, har tagit mopokort och har en
gammal ful vakio Solifer. Men det är ett transportmedel iaf.
Jag bor i Billnäs/Stenåker i ett egnahemshus gjord av tegel.
Som person är jag egentligen ganska varierande tror jag?
Det är så mycket lättare att beskriva andra, man har synvinkeln
utifrån. Det är så inte med en själv. Men iaf!
Vad jag tror så är det så med mig att ifall jag är med personer jag
känner så är jag sprallig, allmänt glad, hopsig, ofta av den barnsligare
sorten, medan med de människor jag inte känner så bra, eller inte är på
"samma nivå" (dvs. att jag beter mig som en 5åring jämfört med folket)
är jag mycket försiktigare, tystare, mer diskret och blygare. Variation
huh? Men ibland är jag bara så som jag är vilket ofta slutar med nedrande
och konstiga blickar 8D.
.
.
teini x3000 ja det är jag btw också, nekar inte ;)
.
.
.
Ifall man vill lära känna mig, vara min kaveri, förstå mig överhuvudtaget,
får du inte vara för allvarlig. Då funkar det ej :D
Ifall man har en pervoger humör är det alltid ett plus xD
Annt ointresant; mina intressen är handboll, kompisar ofc, foto ( fast inget
proffs precis >< ) osv.
.
.
Annat man borde veta om mig är att mitt bloggande kommer i perioder,
alltså dä när jag har lust ;)
.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback