Påminne

Har haft sjukhals hela dagen och hade ändå 3 timmar musik idag igen.
Otroligt kul eftersom jag älskar musik, men det tär på rösten om man sjunger med sjukhals, så Susann sa åt mig att vara tyst ganska ofta. Det är det värsta som finns, att vilja göra nåt man verkligen gillar men inte få göra det !



Nu ska jag snart börja plocka ihop mina saker, ska till påminne med Janni i nåt varv här idag, vet inte riktigt när... får se när maten är klar.


Glömde helt bort fysiken ! Och matematiken märkte jag också just...... FAN ! Förlåt, men äääsch, stör mig på att jag glömde allt det där. Har deadline i fysiken imorgon, och har INGET klart, eller påbörjat ens... så det innebär väl att jag måst skriva nåt här hemma idag, eller printa ut och sedan måste vi jobba som myror på lektionen imorgon.

//amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback