Min bästa vän

"Dag 7, min bästa vän" från detta inlägg.

Genom åren har jag haft en massa, massa superbra vänner som
jag aldrig skulle ha klarat mig utan!
Det finns vänner, och av vännerna finns alltid de som står en lite närmare.
För mig är det nog Amanda som står mig allra närmast :))!






Amanda är den som jag litar på i alla situationer.
Utan att tveka är det henne jag går till först ifall jag har behöver tala med någon,
jag vet att jag kan lita på henne, alltid.
Ifall det är något myffo som har missat det, är det ju henne jag driver bloggen med!
Vi har vell haft våra små bråk, men inte desto allvarligare :D

Girl, I think you should know that you are my #1!








<3

2010-12-28 | 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback