Janni skriver igen ><

Bloggandet har varit tryckt på off knappen för en längre tid för min del,
men denhär gången hade jag en bra orsak ju.

Under senaste veckan har typ allt och ingenting hänt, och imorgon blir
det av till Borgå på säbäturnering, samma i övermorgon. Men tack vare Anci får
vi inte övernatta i Borgå som alla andra skolor.. att JÖÖ.
Har lagat mumsig sallad + två smörgåsar + banan + saft tills imorgon.
Det borde hålla hungern borta.
( BTW! Amanda göken fejdar cupen! :'( )

.. och på tal om Amanda, jag fick en present av henne idag :D
En plastpåse med gratiskrämer som hon hade tagit från en slags
(apotekstuff?) mässa (y).


OBS! Har påkänn att Amanda försöker vinka ngt genom den
lilla tuben.. ?

Vi får hoppas att jag såg snett och att där inte står
"Age defence day cream" :'D





NU FICK JA JU VEETA VA DE VAFÖ PÅSA !!! ;)

2010-12-08 | 14:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback