Efterlängtade jullov

Gårdagen var jävligt kiva, man fick visa vad man övat på hela hösten och fast man gjorde fel och inte alltid sjöng som man skulle så var det jätte roligt. Min outfit ser ni i förra inläggets första bild tror jag. Tyvärr är det sista julfesten i grundskolan och kanske sista julfesten då Susann är med, vilket betyder att det isåfall är sista gången vi får uppleva nåt liknande. Jag njöt igår kväll, älskar att stå på scen och känner mig hemma där. Klart att man kanske inte är så bra som man vill vara men spelar det nån roll? Jag hade roligt, jag kände mig mera levande än vad jag gjort på länge.

Jag vakade till två tiden med Janni igår, hon skickade bilderna till mig. Finns många super fina foton. Så tack till Robin och Janni.
Påtal om Janni, så hade vi extremt intressanta telefonsamtal på över en o halv timme igår. Huuhu.



Uppträdde med luciaschaki idag på skolans julkyrka, det gick dåligt. Och ikväll ska vi till gymnasiets julfest, har lust att skippa det, men det är skitstil, så hoppas migränen hålls bort. Vi fick våra vinterbetyg idag också...... jag räknade att jag har haft typ samma medeltal genom hela högstadiet - 8,6*. Jag måste säga att jag är nöjd med mycket, speciellt med min 10 i musik. Men sedan finns det sådana ämnen som jag inte förstår hur fan läraren kunde sänka med två steg. Kytt dig i reven människa. Bryr mig inte om medeltalet, för jag vet att jag kommer in till gymnaste vilket fall som helst, för mig betyder vissa ämnen bara mera än andra, därför stör vissa saker mig.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback