3D Stereograms - tävling

Första dagen data und TV lakko, så jag bestämde mig
för att ordna en liten tävling!


Priset är inget märkvärdigt, länkning av din blogg i våra länkar +
en smygreklam om din blogg i alla våra inlägg under tre dagar!
Tävlingen gäller hela veckan, den som hinner först vinner!

Vad du skall göra: du skall komma underfund med vilken bild/figur
som är gömd i bilden nedan, och var den första som kommer på det!
Skicka en kommentar med rätta svaret så vinner du!
Men för att kunna delta måste du också länka vår blogg i ett inlägg i din blogg.
Annars räknas det inte :)


Vinnaren utser jag på måndagen om en vecka.
Dagarna vi länkar vinnaren är då nästa veckas måndag,
tisdag och onsdag.

LYCKA TILL!






Stenar. Stenar. Stenar. Ja ork it säta in en link eller skriva hit min blogg.

2010-12-27 | 16:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback