Surprise !

Jag bloggar !  Uhhh !

Har inte gjort nåt speciellt idag, är inte hemma så..
Har ätit kräftor, och sovit, vilket varit ganska skönt OCH det gör att tiden går snabbt, som leder till att veckorna går snabbare, vilket betyder att jag snart slipper till Paris ! :D

Tänkte lite på Paris idag igen, och jag kom på att vi flyger ju dit ;)
Höhö, hade inte alls tänkt på det.
Helt onödig information, men har ingeting annat att skriva.


Sitter hos fammo just nu, eld i brasan !
Det gillar vi !

Ska väl, kolla film ikväll äta lite ostbågar och sedan sova. ^^.
Detta är filmen som kommer jag kommer kolla på.


http://kalmarmingel.se/blogg/kalmarflickan/files/2010/02/farsan.jpg

Google bild.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback