School .





Förra året hade jag över 16h skillt från Janni. Tillval (9h), gy (2h), språk (5h).
> Tillbaka till sak !
Jag hatade min läseordnin, bara massa tråkiga och jobbiga ämnen men idag blev en dock mycket bättre ! Fick reda på att Janni har alla andra lektioner med mej förutom 5h ! :D Så jag är mycket mer possitiv och så till skolan förtillfället ! :D

Kalendern jag köpte.... så vet jag inte vad jag ska göra med.. kanske bara lägger på svart papper (?) eller låter det vara helt för att jag är för lat.



Janni var till mitt idag alltså. Skratt, allvar och massa prat ! Som alltid. ;) Lovely att träffa Janni igen ! ♥



Imorgon vet jag inte riktit vad som händer, kalas vid sju tiden. Men före det vet jag inte ?


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback