Plugghäst


Kollade just med Janni vad vi hade för läxor.. hupps, matematikboken är inte med hem :P
Men nu ska jag vara lite plugghäst och göra läxorna, har åtminståne 1 förhör imorgon.
Ska också läsa igenom biologin, färdigt, laga finskan, och läsa engelska oregelbundna verben. (-.-)



©Amanda



Ikväll blir det länk med Janni, troligen en låååång länk den här gånger ;)
Före det har jag inge program än, annat än läxorna.




"You're not as tough as you think ."









Nej, för jag lägger upp alla Idolbilder. Lägg dig inte i.

2010-08-22 | 12:53:02

Jaa, jag känner liksom att, varför skämmas? Visst jag går inte utan för dörren med smink, men eftersom ALLA ser någorlunda knasiga ut (på ett positivt sätt) så vill jag ha en verklighets blogg! :)

2010-08-22 | 12:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback