Blonditest.

[x]  Ett tuggummi har fallit ut ur min mun när jag pratat
[ ]  Ett tuggummi har fallit ut min mun när jag INTE pratat
[ ]  Jag har gått in i en glasdörr/fönster
[ ]  Jag har gått ut/gått in i ett fordon som ännu är i rörelse
[x]  Jag har skrattat åt något som jag börjat tänka på och då har folk tittat konstigt på mig
[ ]  Jag har gått in i ett träd
[x]  Jag har försökt slicka mig på armbågen
[ ]  Jag visste inte att Alfabetssången och blinka lilla stjärna har samma melodi
[x]  Jag försöker just sjunga dom
[ ]  Jag har snubblat på mina skosnören och ramlat
[ ]  Jag har blivit kvävd i mitt eget spott
[x]  Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte
[x]  Jag är blondin
[ ]  Folk har kallat dig senreagerad.
[x]  Jag har i misstag fått något att fatta eld.
[ ]  Jag har försökt att dricka något men märkt att de kommit från din näsa
[ ]  Jag har spottat på mina kläder.
[ ]  Jag har somnat på en lektion.
[ ]  Om någon säger "fjärt" så skrattar jag.
[ ]  Ibland märker jag att jag inte tänker
[x]  Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var
[ ]  Det händer att folk går iväg från mig och himlat med ögonen
[ ]  Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst
[ ]  Jag räknar med fingrarna fast det är ett enkelt tal som t.ex. 7+9
[x]  Jag har ätit ett kryp
[ ]  Jag gör den här listan fast jag egentligen skulle göra något viktigare
[x]  Jag har klätt på mig kläder åt fel håll
[x]  Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i handen eller fickan
[ ]  Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" - förbannelsen.
[x] Jag har tappat fat, glas eller bestick.
[x]  Jag använder ordet "smart"
[ ]  Jag använder ordet "coolt"
[ ]  Jag ser döda människor och de är mina enda vänner
[ ] Jag fattar oftast inte vad folk menar.
[x]  Jag har gjort bort mig inför en kille
[x]  Jag har fallit av en stol 
[ ]  Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster.
[ ]  Jag säger "ööööh??" flera gånger om dagen
[ ] Jag har stoppat in en cigg fel håll i munnen.


Sammanlagt: 15
0-5 verkligen inte blond
6-19 normal

20-31 ganska blond
32+ väldigt blond


/A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback