Varit till Lohja ;)


Idag har det hänt en hel del saker. Mycket bra saker och sen lite mindre bra saker..
Skoldagen gick allmänt långsamt, som alla fredagar, vi har inga praktiska ämnen då. Eller jag har inga praktiska ämnen då, men Amanda och andra flickorna i klassen hade jumppa idag.

Hamnade tyvärr missa träningen pga. att var i ett stor behov av vårskor och denna dag var den enda som passade för mamma att gå och köpa några :(

Men hittade nog ett och annat i Lojo, som tur. Köpte två par fejk converse skor, ett par turkos och ett par pink. Sen köpte jag ett par capri leggins till sommaren, ett par tofflor och underkläder.


Två par skor 9.90€/st




Capri leggins ca 22€?



Ps. Legginsena är inte påriktigt sådär påsiga och stora på mig, drog dem bara snabbt på mig för att fota dem ^^)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback