Skribaa

Ganska kul att Amanda och jag har inte bloggat så länge, om en vecka har vi bloggat en månad ;). Eller det var inte det som är så kul, utan det att dethär blir vårt 104. inlägg. Vi missade vårt 100. inlägg x) OINEJ.
 
Skall snart dra iväg till skriba möte, något slag av "tilsammans kväll". Felicia skulle komma med men hon fejdar ;(. Hon måste till stallet så. Fredagen och lördagen är planerade med program tätt inpå varandera, men jag skall nog klara det :D 


Sv: Tack så mycket! Kommer faktiskt inte riktigt ihåg, var länge sen jag fixade den. Tror jag typ sökte på "tapet" eller nåt sånt på google och hittade en sån bild :)

2010-04-14 | 16:13:09

Sv: Tack :D detsamma :) Den boken är jättebra! Fast från början blev jag mest förvirrad för hon kom ifrån själva historien och in på något helt annat xD hehe :D

2010-04-14 | 18:14:46

ok hihi har med en blogg med en kompis!!Vilek fin header ni har!det går lite trögt för oss läs den gärna!;) www.bananasplittarna.blogg.se

2010-04-15 | 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback