Premiär [X]

Så nu var det avklarat. Det gick helt okeii, kommer hoppeligen gå bättre imorgon. :) Var hyper teini i teatern, plattat hår, massa puder o annat. Blir skönt att tvätta bort de sen ikväll.
Solen skiner det e +15 grader i solen, alltså e min slutsats den att det är ljuvligt väder idag, och dom har lovat lika bra imorgon ! :D Ska fixa lite ute, kanske fara o öva mina svängar me skootern igen (?) o sen läsa lite repliker o kolla film med massa goodis :)
.
Saknar Janni också.. :s För jag vet it rikigt när ja ska ringa för att int störa, och vill it att min räkning blir jätte stor, men shit the same me de. Har mycket att tala me henne om <3
Kom hem snart :)
.
.
Såg också att min bror hade varit dyr i drift, han som hatar att shoppa hade varit till canny och shoppat för över 2**€.. men det betyder att det e min tur på tisdagen :P
Har int något annat att säga.. tror jag.. über intressant jag vet.. :P


töööönt ' . jag ser då verkligen inte ut som en fjortis ? ,

du vågar inte ens lägga upp en bild på dig själv ? HAHA

skämmig men aja

HATERS MAKE ME FAMOUS BIATCH ;)

2010-04-11 | 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback