Internet problem


Har lite problem med internetet..

Jag gillar jättemycket Google Chrome för att det är snabbt och har inte en massa toolbars uppe på sidan som
Googles toolbar, Windows Lives toolbar mm. så rutan blir en rejäl bit mindre. Windows Internet Explorer har så.. (Markerat med gult på bilden)
Det enda med Google Chrome som är dåligt och vet inte varför det blir så, är att det går inte att publicera några inlägg på bloggen så att de har mellanrum mellan radderna.
Om ni vet vad jag menar? (Markerat med grönt på bilden) Dvs. att om jag bloggar från Google Chrome blir texten "ihoplimmad" utan dedär mellanrummen.

Jag har viljat undvika dethär så jag har använt Windows Internet Explorer är jag bloggar, men tappar nerverna på det, är så långsamt och laggar ofta. Så nu funderar jag på att fixa Firefox.. om det nu sen går att få gratis?




Vad tycker ni? Vilket är bäst och vilken använder ni?


Update: Laddade ner Firefox och det fungerar bra också med bloggande :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback