Hemma!


Nu är man hemma från Sverige ;)!

Vi har haft så skit kul detta veckoslut! Tänker inte berätta några detaljer, bara i stora drag. Vet att det intresserar er endo inte.


Vi startade på torsdag kväll med personbilar mot Åbo hamn. Därifrån åkte vi med bilarna med oss med båt över till Sverige. På fredagen, lördagen och på söndagen var det handboll som gällde, men också en massa annat t.ex shopping (lägger in bilder på det jag köpte senare). På söndagen for vi då tillbaka till Stockholm, sedan med båt över till Åbo igen, och hem med bil till Karis.

Nu när jag är hemma måste en massa saker göras bla. måste jag öva på engelska provet vi har imorgon.

Såsom jag tycker katten att det är skitkul med vår, han rullade åtminståne en 10min i gräset och kliade sig i ryggen så som hästar gör x).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback